Je váš zákazník nespokojný? Môžete si byť istý, že o tom bude hovoriť. Preto by ste sa okrem kvality a ceny mali sústrediť aj na celkovú ponuku služieb a budovanie obchodného vzťahu. Vnímajte zákazníka ako partnera a úspech sa dostaví.
Ak chcete budovať povedomie o vašej značke, venujte zvýšenú pozornosť vzťahu so zákazníkmi. Ukážte im, že si ich vážite. Máme pre vás 5 tipov, ktorými zaručene zabodujete.
- buďte osobný
- zapojte zákazníkov do rozhodovania
- pridajte darčekové predmety k nákupu
- nezabudnite na vernostný program
- využite silu sociálnych sietí
Osobná komunikácia – prvý krok k úspechu
Aby ste vašim zákazníkom ukázali, že sú pre vás naozaj výnimoční, buďte osobný. Pri odosielaní noviniek emailom ich oslovujte krstným menom. Do balíka k produktom pridajte kartičku s osobným venovaním. K ďalšiemu nákupu či využitiu služieb môžete klientov motivovať personalizovanou meninovou zľavou.
Belgická čokoláda s poďakovaním za nákup alebo využitie služieb poteší každého.
Budujte vzťah – zapojte zákazníkov do rozhodovania
Plánujete pridať do ponuky nový produkt alebo službu? Pýtajte sa zákazníkov, čo sa im páči. Akú službu vy radi videli vo vašej ponuke? Ukážte im, že ich názor je pre vás dôležitý.
Výborný spôsob, ako budovať so zákazníkmi vzťah, predstavuje aj získavanie spätnej väzby. Reagujte a hľadajte riešenia. V prípade negatívnej skúsenosti môžete ako kompenzáciu využiť originálne darčekové predmety.
Darčekové predmety k nákupu? Jednoznačne áno
V dnešnej dobe sa kladie veľký dôraz na udržateľnosť, preto sa zamerajte na darčekové predmety súvisiace s predávaným tovarom či ponúkanou službou alebo praktické drobnosti.
Obľúbené darčekové predmety sú perá alebo malé zápisníky s logom, šnúrka na mobil alebo kľúče, bavlnená taška s firemným sloganom. Deti potešia omaľovánky a pastelky, rodičov chvíľa pokoja, ktorú im prinesú.
Náš tajný tip: Všetci milujú sladkosti. Ponúknite zákazníkom pri osobnom kontakte cukríky či čokoládu s logom spoločnosti alebo ich pridajte do balíčka, zaručene im vyčarujete úsmev na tvári. Pred sviatkami stavte na perníky a včelovinu.
Odmeňte opakované nákupy vernostným programom
Dnes sa kladie dôraz nielen na cenu, ale aj prozákaznícke služby. Jednou z nich je vernostný program – ukážte zákazníkom, že si ich opakované nákupy vážite.
Odmena za opakované nákupy nemusí byť iba v podobe zľavového kupónu. Zákazníka môžete odmeniť aj luxusnou darčekovou krabičkou. Siahnite po lokálnych slovenských produktoch ako včelovina, med s ovocím alebo bylinný čaj. Vyberte si jedinečné darčekové sady od Mpromotion.
Ľudia chcú byť videní – ukážte ich
Spokojný zákazník vás rád odporučí svojim známym. Práve sociálne média predstavujú unikátnu možnosť, ako to využiť a ukázať vaše produkty a služby v inom svetle. Požiadajte zákazníkov, aby vás označovali a reagujte komentárom či zdieľaním na ich príspevky. Získate jedinečný a autentický obsah a podporíte budovanie komunity.
Najlepšie darčekové predmety pre vašich zákazníkov nájdete na www.mpromotion.sk.